Kāpēc Tavam uzņēmumam ir jābūt redzamam sociālajos tīklos?

Ja Tev ir bizness vai arī Tu piedāvā kādu pakalpojumu, Tev ir jābūt redzamam sociālajos tīklos. Un nepietiek ar to, ka Tev ir lapa vai kanāls. Tev ir atkal un atkal jāatgādina cilvēkiem, ka Tu eksistē un ko tieši Tu piedāvā. Tev ir jāiekaro uzmanības daļa cilvēka apziņā tā, lai viņi atcerētos gan kas Tu esi, gan arī, kad parādīsies vajadzība, lai Tu būtu pats pirmais, kas viņiem ienāktu prātā.

Un tagad pats svarīgākais. Lai to izdarītu, Tev ir jāiemācās parādīt sevi un savas preces vai pakalpojumus interesantā un izklaidējošā veidā. Tev ir jārada piedzīvojums un pieredze no tā, ko dari. Ja tas nebūs izklaidējoši, Tu nenoturēsi cilvēka uzmanību, un viņš pārstās Tavu video skatīties. Turklāt algoritms šos video pārstās cilvēkam rādīt. Ja cilvēks ir noskatījies šo video līdz galam, tad algoritms šos video cilvēkam rādīs krietni vairāk.

Tagad jautājums: kā parādīt savu nodarbošanos interesanti? Tas patiesībā ir vēl vienkāršāk, nekā varētu likties – Tev tas ir jāparāda caur sevi. Tev pašam ir jāatrod savā nodarbošanās aizrautību un prieku, un tieši tad Tu varēsi to izstarot citiem. Tieši tad Tu radīsi šo pievilcīgo sajūtu. Cilvēki vēlas sadarboties ar tiem, kuriem patīk tas, ko viņi dara. Cilvēki vēlas sadarboties ar tiem, kuriem viņu pašu preces un pakalpojumi ir aizraujoši. Šī attieksmes sajūta ir tā, ka cilvēkus uzrunās. Tavs mērķis ir šo sajūtu sajust un izpaust uz āru, lai To spēj sajust arī citi. Tā Tu radīsi pievilcīgu tēlu par savu biznesu un lielākus panākumus.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *