Sociālo tīklu remārketings

Sociālo tīklu remārketings – tā ir viena no efektīvākajām pārdošanas metodēm vispār. Es parādīšu piemēru, kā tas strādā.

Mēs, kā AMBEX komanda, piedāvājam mājaslapu izstrādi. Viena no auditorijām, kuras mēs uzrunājam, ir WordPress mājaslapu īpašnieki. Attiecīgi – cilvēkiem, kuriem šādas lapas jau ir. Un mēs viņiem varam piedāvāt apkalpošanu, mēs viņiem varam piedāvāt kaut kādu funkciju paplašināšanu. Un, teiksim, ja mēs gribam piedāvāt kādu pakalpojumu, mums ir jātēmē uz šo auditoriju un jārāda reklāmas tieši šiem cilvēkiem. Tātad, kā mēs to varam izdarīt? Es no sākuma uztaisītu video, kurš saucas: “Kā uzlabot WordPress mājaslapas ātrumu piecās minūtēs?”. Es šo video uztaisīju kā vienkāršu pamācību. Tālāk es to palaidīšu nevis kā reklāmu, bet gan kā vienkāršu ierakstu sociālajos tīklos – tā, lai cilvēkiem būtu interesanti. Es tur neradīšu nekādus aicinājumus uz darbību un neteikšu, lai viņi kļūst par mūsu klientiem. Vienkārši tas būs tīri informatīvs materiāls, kurš cilvēkam sniedz vērtību. Tālāk, kad šis video būs publicēts, cilvēki jau būs dalījušies, laikojuši, komentējuši, es šo pašu video palaidīšu kā maksas reklāmu. Un tā kā es to būšu palaidis, balstoties jau uz esošu ierakstu, tam jau būs daudz šāres, komentāri, cilvēki būs to laikojuši. Un tādēļ tam jau ir sagaidāma labāka atsaucība turpmāk. Protams, es šīs reklāmas aprakstā varu pierakstīt: “Vairāk informāciju…”, vai: “Šāds pakalpojums vairāk ir pieejams pie mums”, bet uzsvars joprojām ir turpināt cilvēkiem sniegt bezmaksas vērtību un skatīties, kuri cilvēki to skatās. Būtībā tas ir tā kā izmest tādu plašu, plašu tīklu. Un tajā brīdī es tā kā iztērēju naudu, bet finansiālā veidā pretī neko nedabūju. Toties vēlāk man būs daudz vērtīgas informācijas. Es varēšu redzēt to, cik un kuri cilvēki noskatījušies šo video līdz galam. Un tā ir ļoti svarīga informācija, uz kuras pamata es turpmāk varu piedāvāt ļoti precīzus mājaslapu WordPress risinājumus konkrētai auditorijai. Es varu piedāvāt kaut kādus uzlabojumus un dažādus veidus, kas interesētu tieši šiem WordPress mājas lapu īpašniekiem. Un es tieši tēmētu uz to auditoriju, kuri noskatījās to pirmo video – 70% vai 100%, vienalga. Bet tas ir veids, kā mēs varam uzrunāt jau gatavu auditoriju.

Tātad ar pirmo video es aptveru auditoriju, izlasu, izfiltrēju to, kura atbilst manai kategorijai, un tas, protams, izmaksā kaut cik. Auditorijas meklēšana vienmēr kaut cik izmaksā. Un otrais: es jau izmantoju esošo auditoriju ar ļoti precīzu Call to Action jeb aicinājumu uz rīcību, ar precīziem, teiksim, testimonial, kur kāds cilvēks stāsta par savām atsauksmēm.

Tā jau ir auditorija, ar kuru var sākt strādāt. Tāpēc šis divu soļu modelis ir ļoti efektīva metode, ko vajadzētu mārketingā izmantot.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *