Kas ir Facebook Pixel un kā tas var palīdzēt Tavam uzņēmumam?

Ja Tev ir mājas lapa, tajā ir jābūt iekšā Facebook Pixel. Jo pat ja Tu neplāno šobrīd veidot Facebook reklāmas, pēc pusgada, kad Tu to būsi izdomājis darīt, Tu priecāsies, ka šodien Tu būsi to ielicis. Jo pa šo pusgadu Tev būs apkopota cilvēku auditorija, kas apmeklē Tavu mājaslapu. Un Tev būs iespēja īpašā veidā Facebook platformā tieši viņiem parādīt īpaši sagatavotas reklāmas.

Tātad, kā tas tieši strādā? Facebook Pixel ir īss Javascript kods, kuru Tu vari ievietot savā mājaslapā. Tas ir pilnīgi bez maksas, un tas ir izdarāms praktiski jebkurā mājaslapu veidošanas platformā. Tālāk, ja es, kā Andris Ciekurs, meklēju internetā golfa piederumi, un Tev ir golfa piederumu internetveikals, tad tajā brīdī, kad es nonāku Tavā mājaslapā, manā pārlūkā izpildīsies šis JavaScript kods. Un tajā brīdī, savienojoties ar Facebook sistēmu, es nonākšu īpašā sarakstā Facebook, lai Tu varētu mani vēlāk uzrunāt. Tu varēsi priekš manis radīt īpaša veida reklāmas, bet tas vēl nav viss. Tālāk – ja es Tavā internetveikalā apskatu kādu produktu, var notikt tāds īpašs Pixel notikums, kas izmainīs manu statusu Facebook datubāzes sistēmā. Un tajā brīdī Tev būs pieejama informācija par mani, ka esmu tas cilvēks, kurš apskatījis konkrēto produktu. Tālāk, ja es šo produktu ielieku grozā, tad atkal notiek šis Facebook Pixel notikums, kas atzīmē, ka man ir parādīti produkti, ka es esmu izrādījis īpašu interesi par šo produktu, jeb pirkšanas nodomu. Tālāk, kad es nonāku Ckeck out lapā, jeb lapā, kurā man jānorāda kontaktinformācija un jāveic apmaksa. Atkal var notikt šis īpašais notikums. Atkal mainās mans statuss Facebook platformā, un, kad es veicu šo pirkumu, kad es pabeidzu to līdz galam, tad es atkal tieku atzīmēts šajā Facebook platformā kā cilvēks, kas ir veicis pirkumu, kas ir samaksājis naudu. Tātad šādi var tikt reģistrēti šie dažādie pirkšanas soļi. Un šādi tiek apkopota informācija par auditoriju – par visiem cilvēkiem, kas izrādījuši interesi par produktu vai pat veikuši pirkumus.

Ko Tu ar to vari iesākt? Piemēram, Tu vari sekot līdzi reklāmas izmaksu efektīvumam un atdevei. Tāpat Tu vari kontrolēt, cik bieži šīs reklāmas parādās cilvēkiem, kuri jau ir Tavi bijušie klienti, kuri jau ir kaut ko nopirkuši. Jo mēs visi zinām, ka daudz vieglāk ir pārdot esošajiem klientiem un tiem, kas kaut ko jau ir nopirkuši nekā pilnīgi jauniem.

Tātad – jo mazāk cilvēkiem Tu Facebook reklāmas parādīsi, jo tas Tev izmaksās mazāk naudas. Jo Facebook mēs maksājam par to, cik cilvēku šo reklāmu ierauga. Tāpēc, jo precīzāk auditoriju mēs varam norādīt un jo cilvēkiem atbilstošāku reklāmu parādīt, jo efektīvāka šī kampaņa būs.

Atrodam cilvēkus, teiksim, no šīs pašas datubāzes, no šī saraksta, kuri ir tikuši, līdz Ckeck out lapai, kas nozīmē, ka viņiem jau ir sagatavots grozs, ka viņi jau bija gatavi pirkšanai, bet, acīmredzot, kaut kas nav sanācis. Viņi līdz galam nav izgājuši šos pirkšanas procesa soļus. Tas nozīmē, ka mēs viņus varam aicināt pabeigt šo pirkumu. Un vienkārši dažādos veidos atgādināt, ka viņam ir bijis šāds nodoms, kuru viņš vēl nav īstenojis. Tas arī būs efektīvs mārketinga paņēmiens, kā uzzināt šos cilvēkus. Tālāk – ja mēs redzam, ka cilvēks ielika grozā kādu konkrētu produktu, bet netika līdz Ckeck out lapai, mēs varam cilvēkam sekot ar reklāmām un rādīt šo produktu atkal un atkal, līdz viņš šo beigās nopērk. Tā arī ir ļoti populāra metode. Gan jau bieži, kad Tu esi iepircies internetveikalos vai kaut ko skatījies, Tu pamanīsi, ka tad, kad Tu esi Facebook vai Instagram, šīs reklāmas Tev seko, seko, seko, un cilvēkam tiek atgādināts, ka šāda iespēja joprojām pastāv. Tālāk, ja cilvēks ir izrādījis vienkārši interesi par konkrētu produktu, arī tad viņam var radīt īpaša veida reklāmas.

Un būtībā tas ir salīdzinoši vienkāršs rīks, kā Tu vari veidot šo iekšējo auditorijas datubāzi ar sīkākiem sadalījumiem. Turklāt to ir salīdzinoši viegli uzstādīt. Tāpēc, ja Tev ir internetveikals vai ja Tev ir mājaslapa un ja Tu nojaut, ka Tev varētu kaut kad būt ideja veidot Facebook reklāmas un sasniegt vairāk auditorijas, noteikti ieliec Facebook Pixel savā mājas lapā, un tas Tev palīdzēs.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *