Mājaslapa vai piezemēšanās lapa? Ar ko tās atšķiras?

 Kāda tieši ir atšķirība starp mājaslapu un piezemēšanās lapu? Tas ir ļoti svarīgs jautājums, jo liela daļa cilvēku ne līdz galam izprot šo atšķirību. Un tādēļ viņi pazaudē daudz naudas, un tādēļ viņu mārketinga kampaņas vienkārši nestrādā. Ja Tu veido mājas lapu, tās mērķis ir konkrēts – informēt cilvēkus par to, kas Tu esi, kas ir Tavs uzņēmums, kādi ir piedāvājumi, kādas ir atsauksmes no klientiem par Tevi. Kāda ir Tava kontaktinformācija, lai ar Tevi varētu sazināties? Kādas ir Tava uzņēmuma aktivitātes? Mājaslapas mērķis ir radīt informētu tēlu par to, kas Tu esi, lai klients varētu Tev uzticēties. Mājaslapas mērķis ir būt atrodamam, un tās mērķis ir parādīt, ka Tu esi uzticama persona, ar kuru būtu ērti sadarboties.

Piezemēšanās lapas mērķis ir pavisam cits. Tās mērķis ir pārdot konkrētu lietu. Tad, ja Tu esi nonācis piezemēšanās lapā, visdrīzāk Tev jau ir bijusi interese par kaut ko, kas tika prezentēts. Un šajā brīdī Tev ir jāredz informācija tikai un vienīgi par to konkrēto piedāvājumu, un Tev jābūt skaidri redzamam šim call to action vai aicinājumam uz rīcību. Un tādā veidā cilvēks tiek konkrēti ar tiešu ceļu novirzīts uz to, kas viņam ir jādara. Tātad, ja Tu cilvēku no Facebook reklāmas sūtīsi uz mājas lapu, ir ļoti liela iespēja, ka viņš kaut kur apmaldījies, ka viņš nospiedīs uz linkiem Par mums, ka viņš sāks skatīties kaut kādas sadaļas, kaut kādus rakstus, un beigās viņš aizmirsīs, kāpēc viņš šeit ienācis iekšā. Viņš var ļoti viegli aiziet projām no šīs mājaslapas, un būtībā tur trūkst šī konkretitāte. Trūkst šī informācija, pēc kuras viņš tieši atnācis. Tāpēc, ja Tu veido mārketingu, ja Tu veido video, ja Tu maksā naudu par to, lai atrastu savus ieinteresētos pircējus, Tev vajag maksimāli konkrēti cilvēkus virzīt uz šo piezemēšanās lapu, lai viņi maksimāli daudz konvertētos par pircējiem. Un tātad piezemēšanās lapa nav tikai tad, ja Tu kādu lietu pārdot. Tev var būt bezmaksas PDF dokuments, kurā Tu viņam kaut ko parādi. Tādā veidā Tu vari dabūt e-pasta adresi, kas nonāk Tavā e-pasta mārketinga kampaņā un tādā veidā turpmāk sasniegt vairāk. Tur var tikt piedāvāts teiksim, ka viņš norāda savu kontaktinformāciju tā, lai Tu turpinātu ar viņu sazināties. Teiksim, Tu uzreiz spied veikt kaut kādu piedāvājumu un informēt par kaut kādām lietām. Tur var būt dažādi tā kā aicinājumi uz rīcību, bet tā būtība paliek tāda pati. Ka šajā piezemēšanās lapā nav linki uz citām lietām. Tur nav Par mums, tur nav kaut kādi Mūsu projekti, Mūsu piedāvājumi un vēl kaut kas tāds. Tur ir tikai apraksts, kurš tā kā atrisina neskaidrības par šo produktu, kurš izraisa šo vēlmi iegādāties šo produktu, un tur ir detalizēta informācija par to, kas notiks tad, ja viņš šo produktu pasūtīs.

Tātad, ja Tu veido, teiksim, SEO mārketingu, Tev jāfokusējas uz mājas lapu. Jo mājas lapa ir tas, ko cilvēks meklē. Kad cilvēks meklē, kā uzzināt par Tevi, viņam ir jāatrod šo mājas lapu. Ja Tu vēlies pārdot konkrētu lietu un Tev jau ir potenciālais pircējs, Tev ir jāvirza uz šo piezemēšanās lapu. Un bieži cilvēki pat veido vairākas piezemēšanās lapas, jo tādā veidā, sadalot šo plūsmu, no reklāmām aizvirzot cilvēkus uz vairākām lapām, Tu vari redzēt, kāda veida piezemēšanās lapas strādā labāk. Ja Tu visu plūsmu vienmērīgi sadali, Tu redzēsi, kurā lapā vairāk konvertējas. Tad brīdī, kad Tu gribēsi teiksim desmitreiz palielināt, mārketinga budžetu, Tu varēsi virzīt tieši uz to lapu, kurā šī konvercija bijusi vislielākā. Tāpat arī, ja Tev ir vairākas auditorijas, teiksim, jaunāki cilvēki, vecāki cilvēki vai arī vairāk tehniskāki cilvēki, vairāk mākslinieki – Tu esi atlasījis šīs vairākās auditorijas, izmantojot reklāmas Facebook. Tu tādā pašā veidā vari arī prezentēt šos produktus cilvēkiem, kuri ir konkrētajā auditorijā. Tāpēc katra šī piezemēšanās lapa var būt tā kā pieskaņota viņa konkrētajām vajadzībām. Un tā ir ļoti svarīga lieta, lai arī, teiksim, ja Tu reklamē cilvēkiem, kuriem ir vairāk naudas vai mazāk naudas, dažādi finansiālie stāvokļi, dažādi mērķi vispār, tad tajā brīdī, kad Tu reklamē cilvēkam, kuram teiksim ir mazāk finansiālas iespējas, Tu vari īpaši izcelt to, ka tas ir lēts produkts, salīdzinot ar citiem un ka tas dos maksimālu efektivitāti tādā veidā. Savukārt cilvēkiem, kuriem vairāk interesē kvalitāte, Tu vari noprezentēt, kādu tieši vērtību viņš no tā dabūs un kāpēc ir vērts par to maksāt.

Un ko Tu lieto vairāk – mājaslapas vai piezemēšanās lapas? Uzraksta komentārā, un es priecāšos to izlasīt. Ja būs kādi jautājumi, protams, arī atbildēšu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *